Hoe kan ik mij inschrijven voor jullie nieuwsbrief? En hoe kan ik me uitschrijven?

Inschrijven kan via de link op de homepage van onze site. Rechts, halverwege de pagina staat een balkje waar je je e-mailadres kan achterlaten. Wil je je uitschrijven voor de nieuwsbrief? Dat kan via een ontvangen nieuwsbrief. Helemaal onderaan iedere nieuwsbrief vind je een linkje waarmee je je kan uitschrijven.

 

Wat moet ik doen als ik een groter aantal artikelen wil bestellen dan dat beschikbaar is in de webwinkel?

Wil je groot aantal van een bepaald artikel bestellen? Stuur ons dan een e-mail met het de naam van het bewuste artikel en het gewenste aantal. Wij kijken dan voor je na of we het artikel nog kunnen maken of bestellen. Je zal een mail terugontvangen.

 

Wat moet ik doen als aangegeven wordt dat een artikel tijdelijk uitverkocht is?

Als wordt aangegeven dat een artikel 'tijdelijk uitverkocht' is, stuur ons dan een e-mail met het de naam van het bewuste artikel en het gewenste aantal. Wij kijken dan voor je na wanneer we het artikel dan kunnen maken en wat de levertijd zal zijn.

 

Kan ik op factuur bestellen?

Je kan bij ons ook via overschrijving betalen. Stuur ons hiervoor een e-mail met de artikelen en de aantallen die je wil bestellen en geef aan dat je graag een factuur wil ontvangen. Vermeld ook je factuur- en afleveradres. Wij laten je vervolgens weten of de gewenste artikelen op voorraad zijn en sturen je een factuur. Wij sturen de artikelen op zodra wij de betaling hebben ontvangen. Het is helaas niet mogelijk artikelen op te sturen als wij hier nog geen betaling voor ontvangen hebben.

 

Waar kan ik de factuur incl. BTW vinden? Is het mogelijk deze nog eens te ontvangen?

De factuur incl. BTW ontvang je als bijlage van de order bevestigings e-mail . Heb je deze e-mail niet meer? Stuur ons dan een e-mail met je bestelnummer, dan sturen wij de factuur nog eens naar je op.

 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Wij proberen onze artikelen altijd zo goed mogelijk te verpakken. Helaas komt het toch soms voor dat artikelen onderweg tijdens het vervoer beschadigen. Stuur ons dan een e-mail met een foto van het beschadigde/gebroken artikel. Geef ook het bestelnummer aan ons door, en geef aan of je een nieuw artikel wil ontvangen of liever het aankoopbedrag terug krijgt. Bewaar het artikel, maar stuur het nog niet terug. Wij laten u  per e-mail mailen weten hoe we dit gaan oplossen.

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 23-03-2020 - Beste Valerie,

    Vandaag de dromenvanger besteld om zelf met de kinderen...  lees meer
  • 24-05-2019 - Hallo Valerie, vandaag onze dromenvanger binnen gekregen. Wat staat hij...  lees meer
  • 15-02-2019 - Hallo vallerie,

    Bedankt voor de op maat gemaakte dromenvanger. Ook deze...  lees meer
Plaats een bericht
© 2012 - 2020 Echt Valerie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel